European Regional Development Fund

Όσα πρέπει να ξέρετε

Κλήρωση
Λειτουργικότητες Εφαρμογής
Χρεώσεις digitickets.gr
DigiTickets Club
Ταξιδιωτική Ασφάλιση

Επιλογές Σημείων Αναχώρησης – Προορισμού
Λάθος στην Κράτηση
Απαιτούμενα Ταξιδιωτικά Εγγραφα – Ελεγχος Check-In
Ηλικιακές Κατηγορίες
Δικαιώματα και Υποχρεώσεις Επιβατών και Ακτοπλοικών
Δυνατότητα Επιλογής Θέσεων
Αλλαγή Θέσης Εισιτηρίου
Εισιτήρια PTA - Web Check-in
Εισιτήρια με Επιστροφή
Πλήθος Εισιτηρίων - Οχημάτων
Εκπτώσεις Εισιτηρίων
Πληρωμή Εισιτηρίων
Παραλαβή Εισιτηρίων – Ωρα Αναχώρησης
Ακύρωση Δρομολόγιου
Εισιτήρια Ανοιχτής Επιστροφής
Μετατροπή Εισιτηρίων σε Open
Αλλαγή Στοιχείων Εισιτηρίων
Αλλαγή Ημερομηνίας Εισιτηρίων
Ακύρωση Εκδοθέντων Εισιτηρίων
Απώλεια Εισιτηρίων
Εκδοση Τιμολογίου
Επιτυχής Ολοκλήρωση και Ασφάλεια Συναλλαγών

Κλήρωση  

Περιοδικά, οι χρήστες οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές αγορές εισιτηρίων στο www.digitickets.gr, θα συμμετέχουν αυτόματα σε κλήρωση που θα γίνεται την 1η εβδομάδα από το τέλος της ορισμένης περιόδου, και ο νικητής θα κερδίζει ένα διήμερο διαμονής για δύο άτομα σε επιλεγμένα από το www.digitickets.gr τουριστικά καταλύματα σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.

Τα αποτελέσματα κάθε κλήρωσης, καθώς και η ημερομηνία της επόμενης κλήρωσης θα δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα μας.


Λειτουργικότητες Εφαρμογής  

Η διαδικτυακή πύλη www.digitickets.gr προσφέρει χρήσιμες λειτουργικότητες στους χρήστες της, συμπληρωματικές της βασικής λειτουργίας της που είναι η ηλεκτρονική κράτηση και τελική έκδοση των εισιτηρίων. Σκοπός μας είναι να δώσουμε στον τελικό χρήστη ένα δυναμικό ολοκληρωμένο περιβάλλον πληροφόρησης για το ταξίδι του.

Επιγραμματικά υποστηρίζονται οι κάτωθι λειτουργίες:

  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Κράτησης εισιτηρίου χωρίς κόστος (υπό την προυπόθεση ότι αυτό επιτρέπεται από την ακτοπλοική εταιρεία) και μετατροπής του σε εισιτήριο από τον χρήστη σε μεταγενέσετρο χρόνο. Η κράτηση διαρκεί όσο χρόνο επιτρέπει η ακτοπλοική εταιρεία (και αναφέρεται στα στοιχεία της) και μετά ακυρώνεται αυτόματα.
  • Δυνατότητα Ηλεκτρονικής Κράτησης εισιτηρίου μετ΄επιστροφής (από το ίδιο μέρος) με διαφορετική εταιρεία σε μία κίνηση.
  • Ενημέρωση για δρομολόγια με χαμηλές τιμές σε διάφορους προορισμούς για την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
  • Ενημέρωση για προσφορές από ακτοπλοικές εταιρείες για την συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
  • Ενημέρωση για τις Ανακοινώσεις των Ακτοπλοικών Εταιρειών
  • Ενημέρωση για τους προορισμούς και τα δρομολόγια των Ακτοπλοικών Εταιρειών και απεικόνισή τους στον Χάρτη.
  • Δυνατότητα επιλογής Λιμανιού Αναχώρησης – Προορισμού από τον Χάρτη.
  • On-line ενημέρωση χρήστη μέσω SMS για τον αναμενόμενο χρόνο άφιξης του πλοίου του ενώ αυτό πλησιάζει προς το λιμάνι επιβίβασης του χρήστη (μέσω των WEB Services του Marine Traffic).
  • Πρόσβαση στην Βάση Δεδομένων, πλοίων, του Marine Traffic.
  • Διαδραστική απεικόνιση για την τρέχουσα θέση ενός πλοίου στον Χάρτη (μέσω Marine Traffic).
  • Ενημέρωση για τα πλοία των Ακτοπλοικών Εταιρειών
  • Ενημέρωση Καιρού 7 ημερών για τον προορισμό που έχει επιλέξει ο χρήστης. Στατιστικά στοιχεία καιρού παρελθόντων ετών.
  • Ενημέρωση για τα Λιμεναρχεία κάθε Λιμανιού
  • Ενημέρωση για τα πρακτορεία παραλαβής εισιτηρίων σε κάθε Λιμάνι

Χρεώσεις digitickets.gr  

Οι τιμές των εισιτηρίων που εμφανίζονται στο www.digitickets.gr και χρησιμοποιούνται για τον υπολογισμό του κόστους των εισιτηρίων είναι οι επίσημες τιμές που χρεώνει η κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία χωρίς καμμία επιπλέον χρέωση πάνω σε αυτές.

Επιπλέον χρέωση στο συνολικό κόστος της κράτησης υπάρχει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Α. Χρέωση Κόστους Υπηρεσίες on-line Εκδοσης

Το σύνολο της κράτησης μπορεί να επιβαρυνθεί ως εξής:

  • Για κρατήσεις συνολικού κόστους μεγαλύτερου των 400 (τετρακοσίων) ευρώ, δεν υπάρχει καμμία επιπλέον επιβάρυνση.
  • Για μέλη του Digitickets Club δεν υπάρχει καμμία επιπλέον επιβάρυνση πλήν κρατήσεων που γίνονται μέσω των εξής εταιρειών:
    KARYSTIA (KRS), GOUTOS LINES (GUT), AVLEMON (AVL) και BLUE STAR FERRIES (ATC).
    Στην περίπτωση των εταιρειών αυτών η χρέωση της υπηρεσίας ανέρχεται σε 2 (δύο) ευρώ.
  • Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις η επιπλέον χρέωση ανά συνολική κράτηση ανέρχεται σε 2 (δύο) ευρώ.

Β. Χρέωση Χρήσης American Express και Diners Club

Σε αγορές εισιτηρίων που γίνονται μέσω καρτών American Express ή/και Diners Club υπάρχει μία επιπλέον επιβάρυνση ύψους 2% στο σύνολο του κόστους της κράτησης. Στο σύνολο του κόστους της κράτησης συμπεριλαμβάνονται και όλες οι λοιπές χρεώσεις.

Γ. Παραλαβή Εισιτηρίων μέσω Courier

Εφόσον επιλεγεί ως μέθοδος παραλαβής των εισιτηρίων η αποστολή με courier, το σύστημα αυτόματα θα σας υπολογίσει τις (πιθανές) προκύπτουσες, επιπλέον των εισιτηρίων, χρεώσεις.

  • Η μέγιστη χρέωση για αποστολές εντός Αττικής είναι τα 3 Ευρώ
  • Η μέγιστη χρέωση για αποστολές εκτός Αττικής είναι τα 7 Ευρώ
  • Η μέγιστη χρέωση για αποστολές εκτός Αττικής σε απομακρυσμένες περιοχές είναι τα 10 Ευρώ

Η τελική τιμή των μεταφορικών είναι συνάρτηση του συνολικού κόστους των εισιτηρίων και του τόπου Αποστολής. Το σύστημα σας επιτρέπει τον υπολογισμό του κόστους αποστολής πριν την τελική σας επιλογή για τον επιθυμητό τρόπο παραλαβής των εισιτηρίων σας.

Δ. Extra Υπηρεσίες

Για κάθε επιπλέον υπηρεσία του γραφείου μας όπως:

  • Ακύρωση Εισιτηρίου
  • Αλλαγή Κλειστού Εισιτηρίου σε Open
  • Αλλαγή Στοιχείων Εισιτηρίου
  • Επιλογή θέσεων από Πλάνο Επιλογής (εφόσον κάτι τέτοιο είναι διαθέσιμο)

DigiTickets Club  

Στην προσπάθειά μας να καλλιεργήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας, δημιουργήσαμε το Digitickets Club. Κάθε χρήστης του DigiTickets.gr μπορεί να γραφτεί σαν μέλος του Digitickets Club, και να αποκτήσει την κάρτα μέλους την οποία θα πρέπει να ενεργοποιήσει πριν την χρησιμοποίησή της. Με την χρήση της κάρτας μέλους, στην συνέχεια, κερδίζει εξαργυρώσιμους πόντους μετά από κάθε νέα αγορά του. Οι υπολογιζόμενοι πόντοι προσαυξάνονται όσο περισσότερο τους κρατάτε.

Αναλυτικά:

  1. Μέλος του Digitickets Club γίνεστε με ηλεκτρονική εγγραφή. Κατά την εγγραφή σας δηλώνετε και τα στοιχεία ταυτοποίησης σας (e-mail και κινητό τηλέφωνο). Τα στοιχεία ταυτοποίησης δεν είναι απαραίτητο να ταυτίζονται με τα στοιχεία των επιβατών μιας κράτησης σας. Με την εγγραφή σας ως νέο μέλος λαμβάνετε ένα μοναδικό ID και μία κάρτα μέλους (με barcode).
  2. Εφόσον έχετε αποκτήσει την κάρτα του Digitickets Club μέσα από μία διαφημιστική μας προώθηση, θα πρέπει πριν την χρησιμοποιήση της κάρτας σας να κάνετε την ενεργοποίησή της. Στην διαδικασία της ενεργοποίησης θα δηλώσετε (όπως παραπάνω) τα στοιχεία ταυτοποίησης σας.
  3. Σε μία κράτηση, δηλώνουμε την κάρτα μας, πριν τη σύνοψη, μαζί με τα υπόλοιπα στοιχεία μας.
  4. Πόντοι υπολογίζονται από την 1η αγορά σας αλλά μπορούν να εξαργυρωθούν από την 2η αγορά και μετά.
  5. Τα παραπάνω ισχύουν και στην περίπτωση που αγοράσετε εισιτήρια απ’ ευθείας από το γραφείο μας και όχι ηλεκτρονικά (μέσω του site).
  6. Οι υπολογιζόμενοι πόντοι προσαυξάνονται όσο περισσότερο τους κρατάτε. Η προσαύξηση μεγιστοποιείται στην 5η διακράτηση και από εκεί και μετά μένει σταθερή (στην τελευταία μέγιστη τιμή της).
  7. Από την στιγμή που οι πόντοι εξαργυρωθούν, μηδενίζονται και ξεκινάτε πάλι από την αρχή.
  8. Εκτός από τους πόντους αγοράς, θα γίνονται και περιοδικές κληρώσεις / προσφορές, όπου θα δίνονται επιπλέον πόντοι σε περιορισμένο αριθμό μελών κάθε φορά. Οι προσφορές αυτές θα ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα του www.digitickets.gr, αλλά και στο newsletter μας το οποίο θα λαμβάνουν όσα μέλη του Digitickets Club το επιθυμούν.
  9. Τα Μέλη του DigiTickets Club θα μπορούν να δουν ανά πάσα στιγμή το τρέχον σύνολο των πόντων τους, καθώς και τη συνολική τους εικόνα μέσα από την ειδική σελίδα του www.digitickets.gr, εισάγοντας τα στοιχεία ταυτοποίησής τους (αριθμός κάρτας, e-mail και κινητό τηλέφωνο).
  10. Αν χάσετε την κάρτα σας θα πρέπει να μας ενημερώσετε για να την ακυρώσουμε, να σας εκδώσουμε νέα και να μεταφέρουμε τους υπάρχοντες πόντους σας.
  11. Η κάρτα του Digitickets Club δεν είναι ούτε χρεωστική, ούτε πιστωτική και δεν αποτελεί μέσο πληρωμής. Χρησιμοποιείται μόνο ως κάρτα προνομίων όπως περιγράφθηκε παραπάνω.
  12. Η κάρτα αποτελεί ιδιοκτησία του www.digitickets.gr και αν κάποιος βρει μία χωρίς κάτοχο παρακαλείται να την παραδώσει στην εταιρεία μας.
  13. Οι κάρτες δεν επιτρέπεται να μεταβιβάζονται σε τρίτους χωρίς την ενημέρωση της εταιρείας μας, από τον πρώην κάτοχο, και την αλλαγή των σχετικών στοιχείων.
  14. Οι όροι χρήσης της κάρτας, αν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξουν, θα ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα του www.digitickets.gr. Η αλλαγή θα αφορά πάντα μελλοντική συλλογή πόντων της κάρτας.

Ταξιδιωτική Ασφάλιση  

Επιπλέον, με την αγορά του εισιτηρίου σας από το DigiTickets.gr, μπορείτε να καλυφθείτε για το ταξίδι σας, επιλέγοντας το ασφαλιστικό πακέτο της Allianz Global Assistance. Το πρόγραμμα αυτό έχει ειδικά σχεδιασθεί, οργανωθεί και τιμολογηθεί με γνώμονα τις ανάγκες των ταξιδιωτών που ταξιδεύουν ακτοπλοϊκά από/προς το εξωτερικό και εντός της Ελλάδας. Για να δείτε τους αναλυτικούς όρους του προγράμματος πατήστε εδώ.

Το πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης 'Insurance' της Allianz Global Assistance σας παρέχει:
  • 5.000 € για ιατρικά έξοδα σε περίπτωση ασθένειας ή ατυχήματος
  • Έξοδα περικοπής ταξιδιού και επαναπατρισμός
  • Απεριόριστες τηλεφωνικές ιατρικές συμβουλές
  • 24ωρη απεριόριστη βοήθεια και εξυπηρέτηση όπου και αν βρίσκεστε
  • Για οχήματα:
    • Οδική βοήθεια (επί τόπου επισκευή ή ρυμούλκηση)
    • Παροχή οχήματος αντικατάστασης
Το πρόγραμμα ταξιδιωτικής ασφάλισης 'Incoming' της Allianz Global Assistance σας παρέχει:
  • 50.000 € για ιατρικά έξοδα σε περίπτωση ασθένειας ή ατυχήματος
  • 500 € για αποσκευές
  • 100 € για καθυστέρηση αποσκευών
  • 30.000 € σε περίπτωση Προσωπικού Ατυχήματος
  • Έξοδα περικοπής ταξιδιού και επαναπατρισμός
  • Απεριόριστες τηλεφωνικές ιατρικές συμβουλές
  • 24ωρη απεριόριστη βοήθεια και εξυπηρέτηση όπου και αν βρίσκεστε
  • Για οχήματα:
    • Οδική βοήθεια (επί τόπου επισκευή ή ρυμούλκηση)
    • Παροχή οχήματος αντικατάστασης

Επιλογές Σημείων Αναχώρησης – Προορισμού  

Μπορείτε να αναζητήσετε έναν προορισμό με το όνομα της γεωγραφικής του περιοχής (π.χ. Νάξος), το όνομά του (π.χ. Πειραιάς), βάζοντας Ελληνικούς ή Λατινικούς χαρακτήρες. Το σύστημα θα σας προτείνει τις επιλογές των προορισμών οι οποίοι πληρούν τα κριτήρια που πληκτρολογήσατε. Με την επιλογή του σημείου αναχώρησης, η λίστα με τα σημεία προορισμού, ενημερώνεται, και περιλαμβάνει μόνον επιλογές που καλύπτονται από τα διαθέσιμα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Αν κάτι δεν υπάρχει στην λίστα, σημαίνει πως δεν υπάρχει ενεργό σχετικό δρομολόγιο.

Το Λιμάνι άφιξης και αναχώρησης, πρέπει να βρίσκονται στην ίδια γεωγραφική περιοχή (π.χ. άφιξη Αμοργός Αιγιάλη, αναχώρηση Αμοργός Κατάπολα). Σε κάθε άλλη περίπτωση θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή κράτηση για την αναχώρηση και ξεχωριστή για την επιστροφή.

Οι επιλογές εμφανίζονται και στον γεωγραφικό χάρτη (που βρίσκεται στην ενότητα προορισμοί). Ο χάρτης λειτουργεί και διαδραστικά. Δηλαδή κλικάροντας μαρκαρισμένα σημεία στον χάρτη μπορούμε να τα επιλέξουμε σαν τόπους αναχώρησης/προορισμού (βλ. οδηγίες χρήσης).


Λάθος στην Κράτηση  

Επικοινωνία με το Help Desk του Digitickets (210-6090451). Η δυνατότητα τροποποίησης εξαρτάται πάντα από τους κανονισμούς της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρίας.


Απαιτούμενα Ταξιδιωτικά Εγγραφα – Ελεγχος Check-In  

Είναι απαραίτητη η προσκόμιση της ταυτότητάς σας (αν ταξιδεύετε στο εσωτερικό) ή του διαβατηρίου σας (αν ταξιδεύετε στο εξωτερικό ή νέου τύπου ταυτότητα για Τουρκία ή χώρες της ΕΕ), μαζί με το εισιτήριό σας, έτσι ώστε να τα παρουσιάσετε, αν σας ζητηθούν, κατά την διαδικασία της επιβίβασης (check in).

Επιπλέον, τα απαιτούμενα, κατά περίπτωση, έγγραφα αν είστε δικαιούχος ειδικής έκπτωσης (π.χ. φοιτητικό πάσο κ.λ.π.).

 Προσοχή: Xωρίς την επίδειξη του έντυπου εισιτηρίου ΔΕΝ θα σας επιτραπεί η επιβίβαση στο πλοίο. Το έντυπο εισιτήριο είναι απαραίτητο και δεν μπορεί να αντικατασταθεί από τον αριθμό κράτησης ή την επίδειξη του αριθμού εισιτηρίου.

Γενικά τα στοιχεία που συμπληρώνετε πρέπει να ταυτίζονται με τα πραγματικά στοιχεία όσων ταξιδεύουν και είναι κάτοχοι των εκδοθέντων εισιτηρίων (επιβάτες και οχήματα). Εν τούτοις ο έλεγχος των ονομάτων στα πλοία δεν είναι τόσο αυστηρός και πιθανότατα δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα κατά την επιβίβασή σας.


Ηλικιακές Κατηγορίες  

Οι ηλικιακές κατηγορίες των επιβατών είναι οι παρακάτω :

  • Ενήλικες θεωρούνται όλοι οι επιβάτες άνω των 10 ετών.
  • Παιδιά θεωρούνται όλοι οι επιβάτες από 5 έως 10 ετών.
  • Βρέφη θεωρούνται οι επιβάτες που είναι ηλικιακά μικρότεροι των 5 ετών.

Στη διαδικασία της online κράτησης θα πρέπει να προσδιορίσετε την ηλικιακή κατηγορία του κάθε επιβάτη. Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες παρέχουν, συνήθως, μειωμένο ναύλο για επιβάτες παιδιά (συνήθως είναι η μισή τιμή του ακέραιου ναύλου), και δωρεάν επιβίβαση για βρέφη. Το μόνο που είναι απαραίτητο από την πλευρά σας είναι να δηλώσετε σωστά κατά την κράτηση σας την ηλικιακή κατηγορία κάθε επιβάτη της κράτησης.


Δικαιώματα και Υποχρεώσεις Επιβατών και Ακτοπλοικών  

Ενημερωθείτε για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των επιβατών αλλά και τις εκπτώσεις που ισχύουν για τους ναύλους, εδώ.


Δυνατότητα Επιλογής Θέσεων  

Mέσω του ηλεκτρονικού συστήματος online κρατήσεων, οι ακτοπλοϊκές εταιρίες δεν δίνουν δυνατότητα επιλογής συγκεκριμένων θέσεων. Το σύστημα θα προσπαθήσει να τοποθετήσει όλους τους επιβάτες μιας κράτησης σε διπλανές θέσεις ή κοντινές θέσεις εφόσον αυτές υπάρχουν διαθέσιμες τη στιγμή της συναλλαγής σας. Στην περίπτωση που μία συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή παρέχει πλάνο επιλογής θέσεων (εμφανίζεται ειδική σήμανση στο σύστημα) για το συγκεκριμένο πλοίο και τύπο θέσης, παρακαλούμε (αν θέλετε) να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210-6090451 ή να στείλετε e-mail στο info@digitickets.gr, προκειμένου να ολοκληρώσουμε τηλεφωνικά την αγορά των εισιτηρίων σας.


Αλλαγή Θέσης Εισιτηρίου  

Η αλλαγή της θέσης του εισιτηρίου σε ανώτερη κατηγορία ή και σε καμπίνα (εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα) μπορεί να γίνει και εντός του πλοίου, πληρώνοντας τη διαφορά. Αυτό δεν συμβαίνει όταν το εισιτήριό σας είναι «προσφορά» οπότε και δεν επιδέχεται αλλαγής.


Εισιτήρια PTA - Web Check-in  

Τα εισιτήρια που αγοράζονται στο διαδίκτυο είναι PTA (προπληρωμένα) εισιτήρια. Αυτά τα εισιτήρια πρέπει είτε να εκδίδονται online μέσω του web check-in, όπως εξηγείται στο σημείο Α, είτε να εκτυπώνονται όπως περιγράφεται στο Β. Ωστόσο, το web check-in, δεν εφαρμόζεται από όλες τις ακτοπλοϊκές εταιρείες. Ακόμα και σε όσες το επιτρέπουν, εσείς μπορείτε επίσης να εκτυπώσετε το εισιτήριό σας (σύμφωνα με την περίπτωση Β) αν προτιμάτε. Βέβαια το web check-in είναι πιο βολικό –όπου είναι διαθέσιμο- ειδικά εάν διαθέτετε smart phone.

A. Αν η ακτοπλοϊκή σας εταιρεία υποστηρίζει web check-in, δίπλα στον αριθμό κράτησης των εισιτηρίων σας θα δείτε έναν σύνδεσμο URL: Web check-in – Smart Ticket. Αυτός ο σύνδεσμος θα σας οδηγήσει στη σελίδα του web check-in της ακτοπλοϊκής εταιρείας, όπου θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες έτσι ώστε να εκδώσετε το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο και να το λάβετε στο smart phone σας ή να λάβετε ένα PDF, στο e-mail σας, το οποίο θα πρέπει να εκτυπώσετε (στο σπίτι, στο ξενοδοχείο σας ή όπου σας βολεύει) και να το έχετε μαζί σας κατά την επιβίβαση σας στο πλοίο.

B. Αν η ακτοπλοϊκή σας εταιρεία δεν επιτρέπει το web check-in, τότε πρέπει να εκτυπώσετε τα εισιτήριά σας στο πλησιέστερο ταξιδιωτικό πρακτορείο ή στο λιμάνι (μπορείτε επίσης να ζητήσετε κατά την έκδοση να τα εκτυπώσυουμε εμείς και να σας τα στείλουμε με courier). Συνήθως υπάρχουν κιόσκια τοπικών ταξιδιωτικών πρακτόρων στα λιμάνια όπου μπορούν να εκτυπωθούν τα εισιτήρια. Για το λόγο αυτό, είναι καλό να βρίσκεστε εκεί 15 με 30 λεπτά νωρίτερα από το συνηθισμένο. Στο τέλος κάθε email που λαμβάνετε με την κράτηση, σας αναφέρουμε τα κεντρικά πρακτορεία όπου μπορείτε να εκτυπώσετε τα εισιτήριά σας. Για να τα εκτυπώσετε, είναι απαραίτητο να δώσετε στον τοπικό πράκτορα τον αριθμό κράτησης που αναγράφεται στο εισιτήριο.

Σημείωση: Για ένα ταξίδι πολλαπλών δρομολογίων, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα που αναφέρονται παραπάνω ( Α και/ή Β) για κάθε ακτοπλοϊκή εταιρεία και κράτηση που έχετε (ξεχωριστά).


Εισιτήρια με Επιστροφή  

Υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δίνουν σημαντικό ποσοστό έκπτωσης σε αγορά εισιτηρίου με επιστροφή. Ο ιστότοπος του www.digitickets.gr προβάλλει σχετικά μηνύματα των ακτοπλοικών εταιρειών. Επίσης μπορεί να προβάλει ειδικά μηνύματα που θα σας βοηθήσουν να κάνετε την καλύτερη οικονομικά επιλογή σας.


Πλήθος Εισιτηρίων - Οχημάτων  

Σε μία online κράτησή σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε μέχρι 9 επιβάτες και μέχρι 4 οχήματα.


Εκπτώσεις Εισιτηρίων  

Όταν υπάρχει κάποια έκπτωση αυτή εμφανίζεται αυτόματα από το σύστημα κρατήσεων. Κατά την διαδικασία της ηλεκτρονικής κράτησης θα σας ζητηθεί, πιθανότατα, να συμπληρώσετε κάποιο επιπλέον στοιχείο (π.χ. αριθμός φοιτητικού πάσου).

Προσοχή, κατά την επιβίβασή σας, να έχετε μαζί σας, τα απαιτούμενα, κατά περίπτωση, έγγραφα αν είστε δικαιούχος ειδικής έκπτωσης (π.χ. φοιτητικό πάσο κ.λ.π.).


Πληρωμή Εισιτηρίων  

Oι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι παρακάτω:

  • Τραπεζική Κάρτα (πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα)
    Οι τύποι καρτών που υποστηρίζονται από το σύστημα είναι οι ακόλουθοι:
    • Visa, Visa Electron
    • MasterCard
    • Maestro
    • American Express
    • Diners Club
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (εφόσον επιτρέπεται κράτηση)
    Η κατάθεση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς:
    Alpha Bank : GR4901401450145002320005588
    Eurobank : GR3302602680000490200492665
    Πειραιώς : GR6201720540005054090865600
    Εθνική : GR6201720540005054090865600

    Στη συνέχεια θα πρέπει να μας στείλετε το καταθετήριο με φάξ στο 210 6090454, ή με e-mail στο info@digitickets.gr.

  • Μετρητά στα γραφεία μας (εφόσον επιτρέπεται κράτηση)

Θα πρέπει να γνωρίζετε επίσης ότι ενδέχεται να συμβεί αλλαγή της τιμής ή αυτόματη ακύρωση της κράτησης από την εκάστοτε ακτοπλοϊκή εταιρεία χωρίς προειδοποίηση.


Παραλαβή Εισιτηρίων – Ωρα Αναχώρησης  

Υπάρχουν διαθέσιμες οι ακόλουθες επιλογές:

  • Παραλαβή από το λιμάνι αναχώρησης
  • Αποστολή με courier (εντός Ελλάδος, ώρες παραλαβής 09:00-17:00)
  • Παραλαβή από τα γραφεία μας (εργάσιμες ημέρες, ώρες 09:30-17:30)

Η αποστολή με courier, δεν θα είναι διαθέσιμη αν ο χρόνος αναχώρησης του δρομολογίου σας είναι μικρότερος των τριών εργασίμων ημερών, από την ημερομηνία της παραγγελίας σας, για αποστολές εντός Αττικής, και των πέντε εργασίμων ημερών για αποστολές εκτός Ατιικής.

Η παραλαβή από το λιμάνι αναχώρησης δεν θα είναι διαθέσιμη αν για κάποιο λόγο δεν το επιτρέπει η συγκεκριμένη ακτοπλοική εταιρεία. Η παραλαβή μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή από την αγορά του εισιτηρίου σας μέχρι και πριν την αναχώρησή σας (θα πρέπει να έχετε μαζί σας τον κωδικό της κράτησή σας που θα σας αποσταλεί με e-mail και SMS όταν θα έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς την αγορά σας).

Η παραλαβή μπορεί να γίνει από τα πρακτορεία που υποδεικνύονται από την κάθε ακτοπλοική εταιρεία. Οταν ολοκληρωθεί η κράτησή σας στο mail που θα λάβετε θα αναφέρονται και τα σχετικά πρακτορεία για την παραλαβή. Τα σημεία αυτά αναφέρονται και στην ιστοσελίδα της κάθε ακτοπλοικής εταιρείας (έχετε άμεση πρόσβαση στην ιστοσελίδα κάθε ακτοπλοικής από εδώ).

Η διεύθυνση παραλαβής από τα γραφεία μας αναφέρεται στη διεύθυνση του Κέντρου Υποστήριξης (βλ. εδώ).

Πλέον αρκετές ακτοπλοϊκές εταιρείες προσφέρουν την δυνατότητα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Οι εταιρείες αυτές είναι οι κάτωθι και το σχετικό link σας οδηγεί στην σελίδα τους από όπου θα μπορείτε να προχωρήσετε στην έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σας για κρατήσεις που έχετε κάνει μέσα από το www.digitickets.gr:

Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις που, θα πρέπει να έχετε μαζί σας το έντυπο εισιτήριό σας.

Οι επιβάτες θα πρέπει να βρίσκονται στο λιμάνι αναχώρησης τουλάχιστον μία ώρα νωρίτερα από την ώρα αναχώρησης ή τον χρόνο που αναφέρει για το συγκεκριμένο δρομολόγιο η ακτοπλοική εταιρεία.

Μπορείτε να επιβεβαιώσετε την ώρα αναχώρησης καλώντας το λιμεναρχείο του λιμανιού αναχώρησης (βλ. σχετικά στοιχεία εδώ). Επιπλέον κάποιες ακτοπλοικές εταιρείες ενημερωνουν με SMS τους επιβάτες τους σε περιπτώσεις αλλαγής ή ακύρωσης ενός προγραμματισμένου δρομολογίου.

Τέλος το γραφείο μας θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ενημερώσης (μέσω SMS ή/και e-mail) σε περιπτώσεις αλλαγής ώρας στο δρομολόγιο σας.


Ακύρωση Δρομολόγιου  

Σε περίπτωση υπαιτιότητας της εταιρείας (π.χ. βλάβη) ή λόγω καιρού ή απεργίας, γίνεται επιστροφή των εισιτηρίων σας και του αντίτιμου των χρημάτων σας.


Εισιτήρια Ανοιχτής Επιστροφής  

Μόνο ορισμένες ακτοπλοικές εταιρείες επιτρέπουν την έκδοση εισιτηρίων ανοιχτής επιστροφής. Συνήθως τα εισιτήρια ανοιχτής επιστροφής προέρχονται από μετατροπές κλειστών εισιτηρίων σε ανοιχτά.

Τα ανοιχτά εισιτήρια έχουν συγκεκριμένη περίοδο ισχύος, την οποία ορίζει η εκάστοτε πολιτική της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρίας.


Μετατροπή Εισιτηρίων σε Open  

Επικοινωνία με το Help Desk του Digitickets (210-6090451). Η δυνατότητα μετατροπής τους σε Open (ανοιχτής ημερομηνίας) εξαρτάται πάντα από τους κανονισμούς της κάθε ακτοπλοϊκής εταιρίας.


Αλλαγή Στοιχείων Εισιτηρίων  

Για να αλλάξετε τα εισιτήρια σας ή να τα μετατρέψετε σε ανοιχτής ημερομηνίας θα πρέπει να μας καλέσετε στο 210-6090451 ή να στείλετε e-mail στο info@digitickets.gr (στο e-mail να αναφέρετε τα στοιχεία της κράτησής σας) με το αίτημά σας.


Αλλαγή Ημερομηνίας Εισιτηρίων  

Η αλλαγή γίνεται μετά από επικοινωνία σας με το Help Desk του Digitickets (210-6090451) και μόνο σε περίπτωση που ο ναύλος επιδέχεται αλλαγές.


Ακύρωση Εκδοθέντων Εισιτηρίων  

Η κάθε ακτοπλοική εταιρεία έχει συγκεκριμένη ακυρωτική πολιτική (βλ. σχετικά εδώ). Καλέστε μας στο 210-6090451 ή στείλτε e-mail στο info@digitickets.gr για να σας ενημερώσουμε σχετικά με το ποσό της επιστροφής και τη διαδικασία ακύρωσης (στο e-mail να αναφέρετε τα στοιχεία της κράτησής σας).

Για την ακύρωση θα πρέπει πρώτα να έχουν επιστραφεί τα εκτυπωμένα εισιτήρια το αργότερο μία μέρα πριν την πραγματοποίηση του δρομολογίου. Η επιστροφή θα γίνεται εκεί που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό αποδεικτικό της αρχικής σας κράτησης.


Απώλεια Εισιτηρίων  

Για να μπορέσετε να ταξιδέψετε θα πρέπει να εκδόσετε καινούργια εισιτήρια. Οι ακτοπλοϊκές δεν προβλέπουν σε καμία περίπτωση διαδικασία ακύρωσης για τα απολεσθέντα εισιτήρια. Σε κάθε τέτοια περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, στο 210-6090451 ή στείλτε e-mail στο info@digitickets.gr, για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε .


Εκδοση Τιμολογίου  

Κατά την έκδοση ενός εισιτηρίου μπορείτε να ζητήσετε την έκδοση τιμολογίου στα στοιχεία που θα δηλώσετε (διαφορετικά το παραστατικό τιμολόγησης εκδίδεται στα στοιχεία του 1ου επιβάτη).

Το παραστατικό τιμολόγησης εκδίδεται από το σύστημα και δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής των στοιχείων τιμολόγησης μετά την έκδοση του. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το γραφείο μας στο 210-6090451 ή να στείλετε e-mail στο info@digitickets.gr για να σας ενημερώσουμε σχετικά με διαδικασία αλλαγής (στο e-mail να αναφέρετε τα στοιχεία της κράτησής σας).


Επιτυχής Ολοκλήρωση και Ασφάλεια Συναλλαγών  

Με την ολοκλήρωση της on-line αγοράς σας, λαμβάνετε e-mail και SMS που επιβεβαιώνει το εισιτήριό σας, στα στοιχεία που συμπληρώσατε.

Στο πλαίσιο ενίσχυσης του τομέα ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών και ακολουθώντας το διεθνές πρότυπο ασφαλείας Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS), οι πελάτες/κάτοχοι καρτών, θα πρέπει να αναβαθμίσουν τους browser τους (ώστε να υποστηρίζουν πρωτόκολλα επικοινωνίας TLS 1.1 ή/και TLS 1.2) προκειμένου να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικά τις συναλλαγές τους με τις συνεργαζόμενες τράπεζες

Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερα σχετικά με ασφάλεια συναλλαγών.